Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Ajankohtaista

Yhdistyksen jäsenten vesijumppavuorot (ma ja pe) ovat peruutettu loppuvuoden osalta Vetrealla, syynä klooripumpun rikkoontuminen.

Jalkojenhoidon ammattitutkintoa suorittavien näyttöön ajalla 19. - 22.11. tarvitaan reuma-asiakkaita jalkojenhoitoon. Hoidon hinta 15 €/1½ h. Tiedustelut puh. 050 5777 826 Niina Martikainen, Riveria.

________________________________

Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki ne, jotka hyväksyvät yhdistyksen toimintaperiaatteet. Sääntöjensä mukaan "Yhdistyksen tarkoituksena on työskennellä reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien vastustamiseksi".

Jäsenmaksu vuodelle 2018 on 20 €.
Jäsenmaksun voi maksaa pankkiin sinulle lähetetyllä pankkisiirrolla (viitenumeroa käytettävä)  tai käteisellä toimistoon (mielellään tasaraha).

Jäseneksi liittyminen
Jäseneksi voi liittyä soittamalla toimistolle 050 462 7322 aukioloaikoina, lähettämällä sähköpostia yhdistykselle osoitteella:reuma.joensuu@outlook.com  tai täyttämällä alla oleva lomake. Ilmoita sähköpostiviestissäsi seuraavat tiedot:nimi ja osoite, puhelin, syntymävuosi ja diagnoosi. Tiedot tallennetaan jäsenrekisteriin eikä niitä luovuteta yhdistyksen ulkopuolelle.

Suurin osa jäsenistä sairastaa itse jotain tuki- ja liikuntaelinsairautta tai on sairastavan omainen tai alalla työskentelevä ammattilainen.

Yhdistyksen jäsenedut:
•    Jäsentiedote kerran vuodessa
•    Monipuolinen jaosto- ja pienryhmätoiminta
•    Luennot ja jäsentapahtumat
•    Yhdistyksen omat liikuntaryhmät
•    Virkistys-, retki- ja lomatoimintaa jäsenhinnoin
•    Maksuttomat neuvontapalvelut yhdistyksen toimistolta
•    Tukihenkilön ja palveluasiamiehen tukea tarvittaessa

Reumaliiton jäsenedut:
•    Reuma -lehti 4 x vuodessa (maalis-, touko, syys- ja joulukuussa)
•    Edunvalvontaa ja puhelinneuvontaa
•    Tukea selviytymisrahastosta
•    Reumaliiton oppaita ja kirjasia jäsenhintaan
•    Tuetut virkistyskurssit ja -lomat sekä sopeutumis- ja parikurssit

*:llä merkityt kentät ovat pakollisia.