Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Sauvakävelyä, ulkoilua ja makkaranpaistoa ke 13.6. Utran-saaressa.

Kokoontuminen saaren parkkipaikalla klo 13.00 josta lähdemme kävelemään. Makkaranpaistoa laavulla, omat eväät mukaan.

______________________

Kesäteatterimatka su 22.7.2018 Roukalahden kesäteatteriin, jossa esitetään Avioliittosimulaattori. Katso lisää kohta Virkistystoiminta.

______________________

AINA PARHAASSA IÄSSÄ - Joensuun Reumayhdistyksen liikuntaloma Tanhuvaarassa 21. - 24.9.2018. Katso lisää kohta Virkistystoiminta.

Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki ne, jotka hyväksyvät yhdistyksen toimintaperiaatteet. Sääntöjensä mukaan "Yhdistyksen tarkoituksena on työskennellä reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien vastustamiseksi".

Jäsenmaksu vuodelle 2018 on 20 €.
Jäsenmaksun voi maksaa pankkiin sinulle lähetetyllä pankkisiirrolla (viitenumeroa käytettävä)  tai käteisellä toimistoon (mielellään tasaraha).

Jäseneksi liittyminen
Jäseneksi voi liittyä soittamalla toimistolle 050 462 7322 aukioloaikoina, lähettämällä sähköpostia yhdistykselle osoitteella:reuma.joensuu@outlook.com  tai täyttämällä alla oleva lomake. Ilmoita sähköpostiviestissäsi seuraavat tiedot:nimi ja osoite, puhelin, syntymävuosi ja diagnoosi. Tiedot tallennetaan jäsenrekisteriin eikä niitä luovuteta yhdistyksen ulkopuolelle.

Suurin osa jäsenistä sairastaa itse jotain tuki- ja liikuntaelinsairautta tai on sairastavan omainen tai alalla työskentelevä ammattilainen.

Yhdistyksen jäsenedut:
•    Jäsentiedote kerran vuodessa
•    Monipuolinen jaosto- ja pienryhmätoiminta
•    Luennot ja jäsentapahtumat
•    Yhdistyksen omat liikuntaryhmät
•    Virkistys-, retki- ja lomatoimintaa jäsenhinnoin
•    Maksuttomat neuvontapalvelut yhdistyksen toimistolta
•    Tukihenkilön ja palveluasiamiehen tukea tarvittaessa

Reumaliiton jäsenedut:
•    Reuma -lehti 4 x vuodessa (maalis-, touko, syys- ja joulukuussa)
•    Edunvalvontaa ja puhelinneuvontaa
•    Tukea selviytymisrahastosta
•    Reumaliiton oppaita ja kirjasia jäsenhintaan
•    Tuetut virkistyskurssit ja -lomat sekä sopeutumis- ja parikurssit

*:llä merkityt kentät ovat pakollisia.