Virkistystoiminta

Kesäteatterimatka Värtsilään su 21.7.2024

Yhdistys järjestää kesäteatterimatkan Värtsilään 21.7.2024 klo 14.00 näytökseen Lehmänmaitoa ja mansikoita.

Värtsilän kesäteatterissa esitetään Marita Kärkkäisen komedian Lehmänmaitoa ja mansikoita.

"Yhteen päivään sijoittuva komedia kahdesta pariskunnasta, joiden uusi naapuruus on koetuksella jo ennen ensimmäistäkään tapaamista. Selina Sappinen ei välitä miehensä Sakarin vastaväitteistä vaan aikoo ostaa tyhjäksi jääneen naapuritalon. Kaupasta ei kuitenkaan tule mitään, sillä Mikko ja Virpi Paasonen ehtivät ennen Selinaa ostaa talon. Ennen kuin ilta koittaa, ovat Selina ja Sakari tulla hulluiksi uusien naapureiden takia. Monta kertaa saadaan juosta naapurusten väliä ennen kuin asiat selviävät… tai no, totuus ei koskaan paljastu Sappisille, sillä mitäpä sitä naapureiden asioita utelemaan.

Tämä nauruhermoja kutkuttava näytelmä nähdään Värtsilän kesäteatterissa, viihtyisässä ympäristössä navetan ylisillä. Hyvä äänen toisto, eikä sadekaan haittaa."

Lähtö: Rantakylän Neste klo ____, Matkailupysäkki klo _____ ja ajetaan Niinivaaran kautta.

Sitovat ilmoittautumiset 5.7. mennessä Ullalle puh. 050 412 2613 tai Annikille puh. 0500 274 651.

Matkan hinta: jäsenet ----  € ei jäsenet ---- € sisältäen matkan, väkiaikakahvin ja teatterilipun

Matka maksetaan etukäteen viimeistään viikkoa Joensuun Reumayhdistyksen pankkitilille: Säästöpankki Optia FI 89 4600 2320 0110 69, viestikenttään: Värtsilä