Verkkoluennot

REUMATROPIN VERKKOLUENNOT KEVÄÄLLÄ 2021

Laulun voimaa -toiminnallinen verkkoluento

Tule virkistymään ja juhlistamaan alkavaa kesää musiikin ja laulun parissa!

Reumatropin ja LauluAvaimen toiminnallisella luennolla piristyt takuulla. Luennolla lauletaan tuttuja, vanhoja lauluja ja kuullaan laulun lomassa uusinta tutkimustietoa musiikin hyvinvointivaikutuksista. Luennolla kokeillaan lisäksi laulullisia harjoituksia, jotka vetreyttävät äänen lisäksi mieltä ja kehoa. Laulamisen vaikutukset kehoon voivat olla myös kuntouttavia ja monipuolisesti toimintakykyä ylläpitäviä.

Laulujen sanat saa näkyviin ruudulle ja mikrofonit pidetään kiinni, joten voit huoletta keskittyä nauttimaan laulamisesta omalla ihanalla äänelläsi. Luennoitsijana ja laulattajana toimii Tuula Tenni, LauluAvaimen toiminnanjohtaja ja opettaja.

Aika: Keskiviikkona 9.6.2021 klo 14-15

Paikka: Sinun kotisi, Zoom-etäyhteys. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi muutama päivä ennen tilaisuutta.

Luennoitsija: LauluAvaimen toiminnanjohtaja ja opettaja Tuula Tenni

Järjestäjä: Reumatroppi-hanke, Reumaliitto

Kenelle: Kaikille, jotka ovat kiinnostuneita edistämään omaa hyvinvointiaan ja terveyttään ja joita laulattaa!

Koulutus järjestetään Veikkauksen tuella ja on osallistujille maksuton.

Ilmoittautuminen 6.9.2021 mennessä Webropolin kautta tästä linkistä!

Kaikkia Reumatroppiluentoja voit katsoa alla olevasta linkistä tai menemällä Reumatropin sivulle/verkkoluennot.

Reumatroppiluennot

__________________________________

Koronavirus ja reumasairaudet

Koronavirus ja reumasairaudet aiheesta päivitettyä tietoa Reumaliiton sivulta.