Virkistystoiminta

TEATTERIMATKA pe 22.10.2021

Yhdistys järjestää teatterimatkan Savonlinnaan pe 22.10.2021 klo 13.00 näytökseen, jolloin esitetään musiikkinäytelmä Junnu - Sydämeni tänne jää.

Näytelmä kertoo Juha ”Junnu” Vainion (1938 -1990) elämästä. Hänen tuotanto on mittava ja vertaansa vailla suomalaisen iskelmämusiikin saralla.  Hän ehti tehdä yli kaksi tuhatta sanoitusta, satoja sävellyksiä, ja levytti itse 245 laulua. Junnua on kutsuttu viihdemusiikin monitoimimieheksi ja hänen kanssaan työskennelleet arvioivat hänet yhdeksi keskeisimmäksi vaikuttajaksi aikansa iskelmäpiireissä. Sanalla sanoen mestariksi! Elämänsä viimeiset viisitoista vuotta Junnu eli raittiina ja tuolloin hänessä puhkesi voimakas ”säveltäjän suoni.” Laulut muuttuivat herkemmiksi ja vakavimmiksi kuin uran alkupuolella, monet niistä kuten ”Albatrossi” ja ”Vanhoja poikia viiksekkäitä” ovat nousseet kestohiteiksi.Tervetuloa jakamaan tämän Kotkan pojan kiemuraiset taipaleet kotisatamasta, pääkaupunkiseudun iskelmävilinään ja sieltä monen mutkan kautta elon viime hetkiin Sveitsin Alpeille saakka.

Jäsenhinta 45 € ja ei jäsenet 55 € sisältäen matkan, lounas opetusravintola Paviljonki ja teatterilipun.

Lähtö: klo 9.15 Matkailupysäkiltä, Kirkkokatu.

Sitovat ilmoittautumiset 6.10. mennessä Ullalle puh. 050 412 2613n tai Annikille puh. 0500 274 651.

Tervetuloa virkistymään!

_______________________________________________

TANSSIT

Yhdistys järjestää tanssit su 10.10.2021 Kerhotalolla, Sepänkatu 42.

Tanssimusiikki: Anna-Liisa ja Onnenkulkijat

Arpajaiset ja kahvio.           Liput 10 €.

Tervetuloa myös iltakahville ja/tai arpoja ostamaan!

Tervetuloa!

_______________________________________________