Virkistystoiminta

TANSSIT

Yhdistys järjestää TANSSIT SU 16.10.2022 klo 17 – 21 Kerhotalolla, Sepänkatu 42.

Musiikki: Anna-Liisa ja Onnenkulkijat. Arpajaiset ja kahvio. Liput 10 €. Tervetuloa!

Tervetuloa myös iltakahville ja/tai arpoja ostamaan!

__________________________________________

TEATTERIMATKA SAVONLINNAAN pe 4.11.2022

Yhdistys järjestää teatterimatka Savonlinnaan pe 4.11.2022 klo 13.00 näytökseen, jolloin esitetään Hiomaton timantti -musikaali.

Hiomaton timantti on lumoava musikaali maailman kauneimman filmitähden elämästä. Se kertoo tarinan naisesta, joka taisteli tiensä läpi rikkinäisen lapsuuden kohti kuuluisuutta.

Marilyn (1926–1962) oli eittämättä yksi elokuvataivaan kirkkaimmista tähdistä. Hänen ympärillään riitti loistetta, säihkettä, rahaa ja ihailijoita.
Mutta mitä kätkeytyikään tämän taidokkaasti hiotun rooliin taakse? Mitkä olivat ne kasvot, jotka salamavalojen räiskeen sammuttua katsoivat peilistä?

Musikaali valottaa tämän monikasvoisen kunnianhimoisen naisen elämää ja tekee omat tulkintansa. Mikä on julkisuuden hinta, jos sen kääntöpuolelta löytyy sietämätöntä yksinäisyyttä, halua tulla nähdyksi ja rakastetuksi omana itsenään ilman kuuluisuuden taakkaa. Hiomaton timantti -musikaali svengaa ja sykkii elokuvamaailman rytmissä. Liveorkesterin säestyksellä kuulemme nostalgisia ja rakastettuja aikakauden sävelmiä Savonlinnan Teatterin näyttelijöiden tulkitsemina. Marilynin roolissa säteilee Heli Lyytikäinen. Parrasvaloihin astuvat kaikki Savonlinnan Teatterin näyttelijät liveorkesterin säestyksellä.

Lounas noutopöydästä Paviljonki (Savonlinna) ennen näytöstä.

Lähtö: klo 9.00 Matkailupysäkki, Kirkkokatu.

Sitovat ilmoittautumiset  viimeistään 22.10. mennessä Ullalle puh. 050 412 2613

tai Annikille puh. 0500 274 651.

Matkan hinta: jäsenet 50 e ja ei jäsenet 60 € sisältää matkan, lounaan ja teatterilipun.

Matka maksetaan etukäteen viimeistään viikkoa ennen Joensuun Reumayhdistyksen

pankkitilille: Säästöpankki Optia FI 89 4600 2320 0110 69, viestikenttään: Savonlinna

Tervetuloa mukaan virkistäytymään!

__________________________________________

Yhdistyksen pikkujoulu marras - joulukuun vaihteessa.