Virkistystoiminta

Kesäteatterimatka Värtsilään su 21.7.2024

Yhdistys järjestää kesäteatterimatkan Värtsilään 21.7.2024 klo 14.00 näytökseen, jolloin esitetään Marita Kärkkäisen komedia Lehmänmaitoa ja mansikoita. Tämä nauruhermoja kutkuttava näytelmä nähdään viihtyisässä ympäristössä navetan ylisillä. Hyvä äänen toisto, eikä sadekaan haittaa."

"Yhteen päivään sijoittuva komedia kahdesta pariskunnasta, joiden uusi naapuruus on koetuksella jo ennen ensimmäistäkään tapaamista. Selina Sappinen ei välitä miehensä Sakarin vastaväitteistä vaan aikoo ostaa tyhjäksi jääneen naapuritalon. Kaupasta ei kuitenkaan tule mitään, sillä Mikko ja Virpi Paasonen ehtivät ennen Selinaa ostaa talon. Ennen kuin ilta koittaa, ovat Selina ja Sakari tulla hulluiksi uusien naapureiden takia. Monta kertaa saadaan juosta naapurusten väliä ennen kuin asiat selviävät… tai no, totuus ei koskaan paljastu Sappisille, sillä mitäpä sitä naapureiden asioita utelemaan.

Lähtö: Rantakylän Neste klo 12.00, Matkailupysäkki klo 12.15 ja ajetaan Niinivaaran kautta.

Sitovat ilmoittautumiset 15.7. mennessä Ullalle puh. 050 412 2613 tai Annikille puh. 0500 274 651.

Matkan hinta: jäsenet 30 € ei jäsenet 40 € sisältäen matkan, väliaikakahvin karjalanpiirakalla ja teatterilipun

Matka maksetaan etukäteen viimeistään viikkoa Joensuun Reumayhdistyksen pankkitilille: Säästöpankki Optia FI 89 4600 2320 0110 69, viestikenttään: Värtsilä

_____________________________________________________________

Yhdistys järjestää TANSSIT SU 20.10.2024 klo 17 – 21, Kerhotalolla, Sepänkatu 42

musiikki Anna-Liisa ja Onnenkulkijat

Arpajaiset ja kahvio.

Tervetuloa myös iltakahville ja/tai arpoja ostamaan!

Tervetuloa!

_____________________________________________________________